بی حرفی ......

ೋ҈ೋ کلبــــــه تنـــــــهــــــــــايــــــــــي پسرک خسته ೋ҈ೋ


★به نام آن که اگر حکم کندهمه محکومیم ★ ♥♥.دلنوشته های دلتنگــــــــــــــــــ♥ــــــــــــــــــــــــ♥ــــــــــــــــــــــ من♥♥.

...خط زدن من ,پایان من نیست.
آغاز بی لیاقتی توست!
همیشه بهترینها برای من بوده و هست...
اگر مال من نشدی!

خط زدن من ,پایان من نیست



نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت13:36---20 تير 1392
خوب باشه. بلینک
پاسخ:باچه


بدون آریا
ساعت15:44---19 تير 1392
احساس يعني تو ، تو خودِ احساسي

هم شوق و هم شوري ، دل بردي و دوري



كاش پيش من باشي ، تنهاي تنها

تو باشي و سكوت ،تاريكي و خدا



تو نورِ من باشي ،من جلوه گاه تو

تو شمع من باشي ،من در كنارِ تو



امیر علی جان وب زیبایی داری و مطالبت محشره.سر میزنی به منه دلتنگ؟
پاسخ:میام روچشامی !!!!!!!!!!


غریبه ی اشنا
ساعت8:45---13 بهمن 1391
سلام چه طوری؟

این روزا بهت خوش میگذره؟

فکر نمیکردم دوباره یه وبلاگ بزنی وبلاگای قبلیت چی شدن؟

هنوز فراموشت نکردم ولی تو صد در صد فراموشم کردی
پاسخ: بجا نیاوردم


شبنم ♥ღஜܓܨ
ساعت20:57---20 دی 1391
♥ღسهلاااام عسیسم وب خوشملی داریپاسخ:چشم روچشمام میام عزیز

پروا
ساعت17:37---14 دی 1391
عشق همین است...یادتش را به بهای تمام خنده هایت به تو هدیه میکند...چه بهای سنگینی؟؟


nazi
ساعت2:41---12 دی 1391
همیشه به یادت هستم...

اما شاهدی ندارم جز:



کلاغ بام خانه مان که او هم حقیقت را به تکه پنیری میفروشد......پاسخ: مرسی ابجی


ملیکا
ساعت23:02---7 دی 1391
لبخندبزن



برآمدگی گونه هایت توان آن را دارد که امید رفته را بازگرداند



گاه قوسی کوچک ، میتواند معماری بنایی را نجات دهد . . .


پاسخ: مرسی ابجیییییییییی


زهرا
ساعت20:32---7 دی 1391
*
پاسخ:ممنون ابجی


هانیه
ساعت17:08---7 دی 1391
سلام دوست عزیز

من لینکتون کردم

پاسخ مرسسسسسسسسییییییییییییییییی">


کـ ــ ــتـــایون
ساعت14:28---7 دی 1391
زن به خاطر طبیعتش شکننده است اما بیشتر از هرکسی تحمل درد رو داره تنها چیزی که مقاومت یک زن رو میشکنه توخالی از آب در اومدن کسی هست که عاشقش بوده !!!
پاسخ: مرسی ابجی


maryam
ساعت14:13---7 دی 1391


یکنفر در هـمین نزدیکــی ها



چــیزی



به وسعت یک زنــدگی برایت جا گذاشته است



خیالـــت راحت باشد



آرام چشمهایت را ببــند



یکنفر برای همه نگرانـــــی هایت بیــدار است



یکنفر که از همه زیبایی های دنیــا



تـنهـا تـــو را بـــــاور دارد
پاسخ: مرسی ابجی


كافه باران
ساعت13:59---7 دی 1391
مرسي كه به من سر زدين وبلاگه زيبايي دارين
پاسخ: مرسی نظر لطف شماست


ترنم
ساعت13:02---7 دی 1391
سلام دوست گرامی من شمارا با نام امیر علی کلبه تنهایی لینک کردم منو با نام ترنم عاشقانه ی باران لینک کنید ممنون از حضورتون در وبمپاسخ: مررررسسسسسس باشه چشم

blacklove33
ساعت12:33---7 دی 1391
میگن اگه میخواى یكی رو از دست بــدى.



فقط كافـیـه دوستش داشـته باشـى



سلامتی همه اونایی که



جنبه محبت و دوست داشتن رو دارن......!
پاسخ: مرسی بازم سربزنید


رهگذر شهر عشق
ساعت11:35---7 دی 1391






تو را ای گل کماکان دوست دارم / به قدر ابر و باران دوست دارم / کجا باشی کجا باشم مهم نیست / تو را تا زنده هستم دوست دارم .
پاسخ:عزیزی مرسی


حسن
ساعت10:47---7 دی 1391
ممنون از اینکه به وبلاگ تنهایی من سرزدین بسیار خوشحالم کردین . وبلاگ قشنگی دارین تبریک
پاسخ:مرسی نظرلطفاشماست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|